Fotografering hellre än bra

Getinghonung 108/Inte ensam

Sista dagen av semestern i Beijing börjar  lida mot sitt slut. Dags att vända hemåt med flyget i morgon.Vända hemåt från värmen till svensk sommar,  såg i Aftonbladet att det skulle bli oväder i helgen hemma.

Semestern har varit bra och händelserik och jag har absolut inte varit ensam.

Publicerad 2015-07-25 11:07 | Läst 1602 ggr
Ingemar Svensson 2015-07-25 14:11
Skitväder hemma i Sverige, så stanna kvar om du kan:)
Svar från ULLABERT 2015-07-26 03:07

Borta bra, men hemma bäst. Jag längtar hem.
/Ulla