Fotografering hellre än bra
Getinghonung 114/Fotouppdrag Volvo 1800 ES 1972
Jag har en snäll vän som tyckte jag behövde ett uppdrag. Fota min bil, sa han. Sen tog han med mig ut på en grön plätt och vi fotade en hel förmiddag. Han kunde säkert gjort det själv, men han är en snäll vän. Tack Jan.
Publicerad 2015-12-07 23:09 |
Läst 791 ggr





Stämmer den har en stor lucka där bak, fiskbilen låter lite trist för en så snygg bil.
/ulla
Fiskbilen eller Snövits kista var smeknamn i Sverige och Tyskland. Danmark var mer vänlig - här kallas den för ESeren. Mycket eftertraktade idag och sällsynta. Var också bara producerad i cirka 8000 stycke. för två år.
Fin bil och bilder.
Med vetaranhilsen från Erik / DK
Jag tycker också det är en fin bil, men kan ingenting om den. Intressant det du berättar.
Ulla
Du har en snäll kompis med en fin bil!
Absolut en bra vän.
/Ulla
Ja bilen borde även duga för en kunglighet.
Ulla