Fotografering hellre än bra

Getinghonung 115/Önskelista

Jag har träffat tomten och lämnat honom min önskelista. Snälla, snälla tomten ge mig mitt liv tillbaka.

Publicerad 2015-12-13 22:00 | Läst 634 ggr
präntare 2015-12-14 02:45
Det är är väl en önskan som borde ha och få högsta prioritet...
/Hans-Åke
Svar från ULLABERT 2015-12-14 19:46

Det borde vara så, men livet är inte rättvist
/Ulla