Fotografering hellre än bra

Getinghonung 167/Torgdag

Jag har utsikt över torget. Torghandel varje lördag. Inga bilar ska parkera där mellan 7-14.

Något som den är bilägaren missade idag. Lördag, torgdag.

Men torghandlaren fixade det i alla fall. Såg inte till bilägaren på hela dagen.

Publicerad 2016-08-13 15:29 | Läst 559 ggr
Vibybo 2016-08-13 16:02
Alltid trevligt när problem kan lösas så smidigt.
Svar från ULLABERT 2016-08-15 12:50

Visst är det så.
/Ulla
gunte 2016-08-14 10:22
hehehe..verkligen en bra serie..
Mv/G
Svar från ULLABERT 2016-08-15 12:51

Japp, livade upp lördagen lite.
/Ulla