Fotografering hellre än bra

Getinghonung 185/ Det mest fotograferade trädet

Jag har hört att detta ska vara Oskarshamns mest fotograferade träd. Det finns ute på Ernemar. Jag vet inte om det stämmer. Men trädet växer ju lite speciellt.

Publicerad 2016-09-11 09:22 | Läst 1405 ggr
Janne Ar 2016-09-11 09:34
Mycket intressant träd, får lust att göra en avstickare när jag är i trakten härnäst...
ULLABERT 2016-09-12 21:09
Jag tycker absolut att du ska passa på om du har vägarna förbi. Inte bara trädet är intressant finns mer att titta på och fota i Oskarshamn.
/ulla