Fotografering hellre än bra
Getinghonung 197/Stackars djur
Såg denna hjort när jag var ute och gick vid Aboda Klint.
Den hade något intrasslat i hornen och ena foten. Man önskar man kunde göra något. Så synd om honom, han kunde inte röra sig riktigt men den försökte ändå. Jag blir så ledsen när jag ser eländet.
Publicerad 2017-03-13 09:00 |
Läst 877 ggr



Du borde nog kontakta viltvårdaren så de får hjälpa den.
Det är nog bättre den blir avlivad så den slipper lida.
/Ulla
/Oscar
Ja den behöver hjälp på ett eller annat sätt
/Ulla
Finns så mycket taggtråd tyvärr.
Gun-Inger
Det känns som det är vi människor som är boven, tyvärr./ulla