Fotografering hellre än bra
Getinghonung 199/Första Blåsippan 19 mars
Första blåsippan förevigas alltid. Man blir lätt om hjärtat även om man innerst inne vet att det kan komma bakslag.
Nästa blomma är vitsippan, sen kommer vårlök. Efter det brukar i alla fall inte jag hinna med allt som kommer.
Väntar nu med spänning på vitsippan.
Publicerad 2017-03-22 05:16 |
Läst 672 ggr




Lycka till med spaningen.
Ulla
/ Bengt H.
Ja, nu blir det bara bättre och bättre.
Ha en bra dag
/Ulla
Roligt att få var först.
/ulla