Fotografering hellre än bra

Getinghonung 356/Blomkålssvamp

Härligt nu börjar svampsäsongen. Mer regn till svamparna.

Publicerad 2018-09-08 23:56 | Läst 890 ggr
Vibybo 2018-09-09 02:11
Goda men knepiga att rensa om de växer i barrskog. Åt mycket svamp förr men vågar inte längre med alla mediciner jag tar.
ULLABERT 2018-09-09 08:21
Svampar är bra motiv. De är stilla hela tiden, man kan arrangera runt om man vill, med mossa, barr etc. Bäst är de förstås att äta. Trist att du får avstå.
/Ulla
Khalad 2018-09-09 12:57
Dom kan bli rejält stora och växer ofta intill en tall. Nog för att det är matsvamp men lite för intensiv smak för min del! :-) Men fin bild!/ Björn T
Svar från ULLABERT 2018-09-11 15:38

Tack.
Väntar på mer regn för att få mer svamp.
/Ulla