Fotografering hellre än bra

Getinghonung 275/En glad gris

Såg på TV, Jul med Ernst. Han gjorde marsipangrisar. Han tyckte de var glada grisar. Jag måste hålla med, men samtidigt tänkte jag vilken gris är glad i dessa jultider. Troligtvis de flesta eftersom de inte vet vad julen innebär för dom.

Publicerad 2018-12-11 20:08 | Läst 1197 ggr