Fotografering hellre än bra

Getinghonung 359/Kalmar

Bilddagbok 2020-01-18

Idag har jag varit i Kalmar och fotat. Citat från min fotovän "Jag älskar min kamera".

Publicerad 2020-01-18 20:14 | Läst 434 ggr