Fotografering hellre än bra
Getinghonung 375/Vårblommor i motionsspåret
I brist på annat får man gå motionsspåret. Inte många människor ute, trots dagens fina väder med en stor sol. Mötte bara ett äldre par. Jag vet inte, man kanske inte vågar sig ut i dessa tider eller är man hemma och lyssnar på rapporteringen om Corona.
Själv är jag less på Corona, vill bara att det ska försvinna. Jag är nog inte ensam om den känslan.
Det är bara att vänta på ljuset i tunneln och under tiden kan man ju fotografera alla fantastiska vårblommor.
Publicerad 2020-03-26 15:46 |
Läst 1632 ggr




Hälsningar Lena
Det är en härlig tid som väntar./Ulla