Fotografering hellre än bra

Getinghonung 390/Vem lurar i vassen......

Vem lurar i vassen?

Publicerad 2020-05-06 19:02 | Läst 761 ggr
Sven Blomquist 2020-05-06 19:35
Kan det vara en vasan?
Svar från ULLABERT 2020-05-08 21:43

Det kan nog stämma, fyndigt. Ha en fin helg.
/Ulla
canic 2020-05-06 21:41
Det var en vass en...
Svar från ULLABERT 2020-05-08 21:45

Absolut. Ha en bra helg
/ulla