Fotografering hellre än bra
Getinghonung 393/Pälskling
Idag hade jag tur vid promenaden. En häger stod i strandkanten. De brukar ha bråttom att flyga iväg, men den här stod lugnt kvar. Bara att fotografera medan han hittade godis i vattnet. Men säg det som varar. Det kom en hundägare med sin pälskling och hägern lyfte och försvann. Det var en bortskämd pälskling det såg jag. Men har man djur tycker jag att man ska ta väl hand om dom.
Publicerad 2020-05-26 07:48 |
Läst 1188 ggr






- hawk
Tack. Ha en fortsatt bra dag.
/Ulla