Getinghonung 406/Hemmagjort är bäst
Det man har gjort själv smakar bäst. Har skördat mina egna potatis, stora och fina. Det blev dessutom ännu bättre när jag fick hjälp av barnbarnen att skörda. De hemestrade i år, ibland kan man t o m ha nytta Corona.



Publicerad 2020-08-02 21:51 |
Läst 628 ggr
Jag tycker att vattna är den tråkigaste delen i odlingsarbetet.
/Ulla
Hälsningar Lena
Gott att ha när semestern är slut.
/Ulla
Mvh/Gunte..
Samma hände mig med en komposthög, men då var det en pumpaplanta som bara dök upp.
/Ulla