Fotografering hellre än bra
Getinghonung 420/Öland - Pumpornas ö
Var på Öland idag. Vi var inte många turister, knappt några bilar ute på vägarna. Men pumpor fanns det kvar efter helgens fest. Var också på Capellagården, mysig miljö. Där fanns ett konstverk, tror jag att det var i falla fall.
Publicerad 2020-09-29 19:31 |
Läst 915 ggr




