Fotografering hellre än bra
Getinghonung 423/Favoritplats
Går en kurs där vi fick som en första uppgift att fota det egna favoritstället. Behövde inte fundera så länge. Det här jag hämtar kraft eller bara sitter och filosoferar. Naturligtvis har jag kaffe och äggmacka med mig. Jag plockar mina blåbär och hittar min svamp här. Mina ungar har lärt sig att åka skridsko på gölen. Många korvar har grillats.
Visst är det fint.
Publicerad 2020-10-05 19:45 |
Läst 939 ggr



Mvh/Gunte..
Naturen är aldrig fel.
/Ulla
Hälsningar Lena
Så är det.
/Ulla