Fotografering hellre än bra
Getinghonung 430/Gråmysigt
Jag har lärt mig ett nytt ord, gråmysigt. Förr kunde jag säga "Hur har du det i det gråa trista vädret"? Nu säger jag "Hur har du det i gråmyset"? Jag blir i alla fall lite lättare i sinnet av gråmys.
Igår kväll låg dimman tjock så då försökte jag ta lite bilder i det gråmysiga vädret. Om man nu ska klaga hade det varit bra om dimman legat kvar i dag. Får hoppas på fler gråmysiga dagar.
Publicerad 2020-11-15 08:50 |
Läst 1053 ggr



Den här sortens oblyga försök av en TV-meterolog att ändra verkligheten påminner lite om George Orwell: "olycka är lycka, fattigdom är välstånd, osäkerhet är trygghet, krig är fred..." och så vidare.
Annars en bra bild på just - novembertristess.
Två sidor av samma sak.
/Ulla
Man får göra så gott man kan för att pigga upp sig.
Ha en bra måndag
/Ulla
Tackar.
/Ulla
Mvh/Gunte..
Absolut bra i brist på annat.
Ulla