Mitt matning av småfåglar går över förväntan. Igår fick jag besök av bergfink, gråsiska, steglits och stenknäck. Jag är mer än nöjd. Ser fram emot dagens besök.
Hälsningar Lena
Det är jätteroligt att det går bra, min fågelrestaurang kanske får en Michelinstjärna.
/Ulla
Hälsn!
De små bevingade piggar verkligen upp.
/Ulla