Fotografering hellre än bra

Getinghonung 439/Det finns färg kvar

Har stånkat och stönat över hur trist allt är. Grått och mörkt. Men jag har ansträngt mig lite och det finns färg där ute.

Kanske är det för det är nytt år. Nya insatser - nya vinster.

Publicerad 2021-01-03 09:37 | Läst 473 ggr
gunte 2021-01-04 01:41
Färgerna finns om man letar lite..snyggt med det röda och vita..
Mvh/Gunte..
ULLABERT 2021-01-09 11:11
Nu väntar jag på färgen vitt./Ulla