Fotografering hellre än bra

Getinghonung 470/En fågel, en fjäril, en blomma

Nu har gässen fått ungar. Grönsnabbvingen njuter i solen och blomman tror jag är lönn.

Publicerad 2021-05-02 20:00 | Läst 428 ggr
Lena Holm 2021-05-02 20:38
En fin trio! Grönsnabbvinge var nytt för mej och den var verkligen fin. De första dunbollarna är alltid uppiggande. Jag har inte sett några ännu men de har nog kläcks en del även i våra trakter.
Hälsningar Lena
ULLABERT 2021-05-03 13:45
Jag har inte heller uppmärksammat Grönsnabbvinge tidigare. Men när man fotar vill jag helst veta vad det är. Så ibland blir det mycket googlande. Tur att google finns.
/Ulla