Dag 2
Regn, regn, regn........ingen promenad.
Dag 3
Nya tag. Fick till promenaden i Kalmar. Träffade en trevlig kattexpedit och en fågelunge i stan.
Hälsningar Lena
Det är två sidor med katten, det finns ju de som är allergiska. Alla vill nog inte heller ha katthår med sitt inköp.
/Ulla