Fotografering hellre än bra

Getinghonung 488/Fotoutställning i Kalmar

Igår blev det ett trevligt besök på Kalmar fotoklubbs utställning i Krusenstiernska Gården i Kalmar. Var där tillsammans med Oskarshamns Fotoklubb. Vädret visade sig också från sin bästa sida. Det blev mycket samvaro, skratt och samtal om fotografering. Alla var överens om att utställningen väckte tankar och vidgade våra vyer. Avslutades med god mat.

Publicerad 2021-07-05 09:26 | Läst 608 ggr
niniz 2021-07-05 09:34
Trevligt sätt att ha utställning på även om man bortser cvid.
Blir en annan känsla att se bilder på
Svar från ULLABERT 2021-07-05 14:22

Mycket bra dag. Vädret visade sig också från sin bästa sida.
/Ulla
connyM 2021-07-05 10:46
Vilket trevligt initiativ. Ser ut till att ha varit en härlig dag och att sedan dessutom få gå runt och njuta av god fotografi.
Ser dessutom att på den sista bilden, min kompis, Christer Granberg, hade några av sina vackra bilder på linan.
// Conny
Svar från ULLABERT 2021-07-05 14:18

En riktigt bra dag. Din vän hade mycket fina tavlor. Jag erbjöd mig att rensa ogräs (han gillar inte det efter vad jag förstod) om han visade mig hur man får till så fina tavlor. Tyvärr kom vi inte fram till en deal.
/Ulla
mojje 2021-07-05 11:38
Utomhusutställningar är verkligen ett bra alternativ, ser ut som en bra genomförd sådan. Kul att se!
Svar från ULLABERT 2021-07-05 14:20

Du får engagera dig i klubben och styra upp så vi får en fotoutställning ute, t ex stadsparken.
Det fina vädret var också en fördel.
/Ulla
pdahlen 2021-07-05 18:29
Bilderna på den sista bilden var riktigt fina
Svar från ULLABERT 2021-07-08 19:39

Det var många fina foton. En del riktiga konstfoton.
/ulla