En trist tid just nu då det mesta går i grått. Men igår kom solen fram och dessutom var det frost. En sån fin dag gör att man glömmer alla trista dagar.
Ha de gott.
Jerry
Tack.
Ha det bra/Ulla
Ibland får man vara dyster, då blir desto bättre när det vänder.
/Ulla
Hälsningar Lena
Förhoppningsvis får vi lite mer vinter innan vintersäsongen är slut.
/Ulla
Tack
/Ulla