Hej Ulla.
Skylten på vänster sida må vara från när ni körde i "fel" sida. Efter 1967 skulle man vända sig till den nya högersidan och därför sänktes farten till 40 :-) :-) Sagt i all vänlighet med glimten i ögat.
Men ett roligt foto och godt sett av dig - gillas.
Med många vänliga hälsningar från Erik/DK
Skylten på vänster sida må vara från när ni körde i "fel" sida. Efter 1967 skulle man vända sig till den nya högersidan och därför sänktes farten till 40 :-) :-) Sagt i all vänlighet med glimten i ögat.
Men ett roligt foto och godt sett av dig - gillas.
Med många vänliga hälsningar från Erik/DK
En rolig kommentar.
/Ulla
Hälsningar Lena
Den som ändrat skyltarna tyckte nog också att de hade roligt.
/Ulla
Bra med valfrihet.
/Ulla