Fotografering hellre än bra

Getinghonung 490/Än finns det hopp

Än finns det både blommor och småkryp att fota.

Publicerad 2022-11-11 18:35 | Läst 623 ggr
Lena Holm 2022-11-11 18:55
Otroligt att du fotat detta nu! Ringblommor och en prästkrage med insekter. Jag har inte full koll på var du bor men det är i alla fall inte i de sydligaste landskapen.
Hälsningar Lena
Svar från ULLABERT 2022-11-12 18:04

Jag bor i Småland, vid kusten, det gör nog att det är mildare. Vi har nytta av vattnets värme på hösten.
/Ulla
Vibybo 2022-11-11 19:09
Mycket vackra färgkombinationer. Inget som blommar i min trädgård nu, men istället väldigt färggrant ändå med löv.
Svar från ULLABERT 2022-11-12 18:06

Höstlöven har också fantastiska färger.
/Ulla
mojje 2022-11-11 20:12
Absolut idag var det ju nästan sommar ute blåste mycket dock men varma vindar. Fina bilder!
Svar från ULLABERT 2022-11-12 18:12

Gäller att njuta av det så länge det varar. Kyla och mörker är inget för mig.
Ulla
aasaboe 2022-11-11 22:01
Fantastiskt att få sådana bilder vid denna tiden på året.
Svar från ULLABERT 2022-11-12 18:18

Det känns bra så länge man slipper kylan.
/Ulla
pdahlen 2022-11-12 07:34
Ja det är ganska fantastiskt. Tror faktiskt jag såg en stor geting utan fönstret igår. Men det är ju fortfarande metrologisk sommar. Fina bilder, kul att man fortfarande ha möjlighet att använda makrot
Svar från ULLABERT 2022-11-12 18:14

Härligt så länge det varar.
/Ulla
Erkenius 2022-11-13 06:11
Fina bilder och den sista gillade jag extra. Så soft och fin. Mvh Nina
Svar från ULLABERT 2022-11-13 09:10

Tack.
/Ulla