Fotografering hellre än bra
Getinghonung 510/Fågelskådarkurs
Vaknar till en kall men solig tisdag. Tiden springer iväg i morgon är det sista träffen på fågelskådarkursen. Kommer att sakna kursen men vi har en excursion inbokad på söndag. Spännande.
Igår hade jag en egen excursion, såg den första sädesärlan, ett fint par storskrake och ett par drillsnäppor. Inte lätt att fota fåglar, drillsnäpporna var för långt bort och kilade snabbt förbi.
Publicerad 2023-03-28 09:08 |
Läst 757 ggr




Roligt att se paret på land. Jag har bara sett dom ute på vattnet tidigare.
/Ulla
Är det nån klubb som håller i kursen?
HaD/Gunte..
Det är Oskarshamns fågelklubb som håller kursen. Mycket trevligt.
/Ulla
Hälsningar Lena
Hoppas på varmare väder på söndag. Såg att du leder i cupen. Roligt och välförtjänt tycker jag./Ulla