Fotografering hellre än bra

Getinghonung 512/Så nöjd

Härligt när man uppskattar det man har.

Publicerad 2023-05-03 16:06 | Läst 385 ggr
gunte 2023-05-05 15:32
Ja kanske de om man trivs på motorvägen..
HaD/Gunte..
Svar från ULLABERT 2023-05-06 08:03

Motorväg är inget för mig heller. Väljer nog annat boende.
/Ulla