Fotografering hellre än bra
Getinghonung 108/Inte ensam
Sista dagen av semestern i Beijing börjar lida mot sitt slut. Dags att vända hemåt med flyget i morgon.Vända hemåt från värmen till svensk sommar, såg i Aftonbladet att det skulle bli oväder i helgen hemma.
Semestern har varit bra och händelserik och jag har absolut inte varit ensam.
Publicerad 2015-07-25 11:07 |
Läst 1604 ggr





Borta bra, men hemma bäst. Jag längtar hem.
/Ulla