Fotografering hellre än bra
Getinghonung 118/Ja, visst är det konstigt
Samtal avlyssnat från baksätet i en bil.
Två män i sina bästa år sitter i var sitt framsäte. Den ena mannen, Bengt, som kör bilen har solglasögon och solskyddet i bilen nedfällt.
Den andra mannen Kurt säger
- Varför har du solglasögon och solskyddet nerfällt, det är ju mulet och grått väder?
Bengt
- Ja, visst är det konstigt.
The End
Publicerad 2015-12-18 21:55 |
Läst 581 ggr



/MA
Kan vara så, men vi åkte på en gårdsgata i en liten köping.
Blev bara så paff/mållös när jag hörde svaret.där jag satt i baksätet.
/ulla