Fotografering hellre än bra

Getinghonung 118/Ja, visst är det konstigt

Samtal avlyssnat från baksätet i en bil.

Två män i sina bästa år sitter i var sitt framsäte. Den ena mannen, Bengt, som kör bilen har solglasögon och solskyddet i bilen nedfällt.

Den andra mannen Kurt säger

- Varför har du solglasögon och solskyddet nerfällt, det är ju mulet och grått väder?

Bengt

- Ja, visst är det konstigt.

The End

Publicerad 2015-12-18 21:55 | Läst 581 ggr
Mats Axelsson 2015-12-19 00:09
Det kan ju varit ett sätt att undgå fartkameror ;-)

/MA
Svar från ULLABERT 2015-12-19 10:35

Kan vara så, men vi åkte på en gårdsgata i en liten köping.
Blev bara så paff/mållös när jag hörde svaret.där jag satt i baksätet.
/ulla