Getinghonung 167/Torgdag
Jag har utsikt över torget. Torghandel varje lördag. Inga bilar ska parkera där mellan 7-14.

Något som den är bilägaren missade idag. Lördag, torgdag.

Men torghandlaren fixade det i alla fall. Såg inte till bilägaren på hela dagen.

Publicerad 2016-08-13 15:29 |
Läst 560 ggr
Visst är det så.
/Ulla
Mv/G
Japp, livade upp lördagen lite.
/Ulla