Fotografering hellre än bra

Getinghonung 169/Förgängligt

Gäller att passa på att ta kvällspromenader nu när vädret visar sig från sin bättre sida. Snart är de fina kvällarna bort. Igår såg jag den här fågeln. Stackarn var död. Ser ut att ha varit en ståtlig fågel. Jag är tyvärr inte bra på fåglar så jag vet inte vad det är för art. Men jag ser att livet är förgängligt.

Publicerad 2016-08-17 13:27 | Läst 588 ggr
duckphoto 2016-08-17 16:04
Förgängligheters förgänglighet. Som Strindberg sa...

Bertil
ULLABERT 2016-08-18 22:15
Usch, ja
/Ulla