Fotografering hellre än bra

Getinghonung 199/Första Blåsippan 19 mars

Första blåsippan förevigas alltid. Man blir lätt om hjärtat även om man innerst inne vet att det kan komma bakslag.

Nästa blomma är vitsippan, sen kommer vårlök. Efter det brukar i alla fall inte jag  hinna med allt som kommer.

Väntar nu med spänning på vitsippan.

Publicerad 2017-03-22 05:16 | Läst 671 ggr
Vibybo 2017-03-22 06:20
Så vacker. Har längtat efter att ta mig ut i skogen och spana.
Svar från ULLABERT 2017-03-23 09:29

Lycka till med spaningen.
Ulla
bassa 2017-03-22 06:55
Tack Ulla .Nu går vi mot ljuset .
/ Bengt H.
Svar från ULLABERT 2017-03-23 09:27

Ja, nu blir det bara bättre och bättre.
Ha en bra dag
/Ulla
Khalad 2017-03-22 09:38
Efterlängtad - första blåsippan bland bloggarna! Fint!/ Björn T
Svar från ULLABERT 2017-03-23 09:28

Roligt att få var först.
/ulla