Onsdag, härliga onsdag, min lediga dag. Ser mig omkring och undrar vem som bor här. Kan omöjligt vara jag.
Har i alla fall fått in en saffranskaka i ugnen
Hoppas kakan blev bra.
//Tommy
Det är då man vet att man lever.
Ulla