Fotografering hellre än bra

Getinghonung 372/Vem bor här

Onsdag, härliga onsdag, min lediga dag. Ser mig omkring och undrar vem som bor här. Kan omöjligt vara jag.

Har i alla fall fått in en saffranskaka i ugnen

Publicerad 2018-11-21 10:27 | Läst 1313 ggr
Limpa 2018-11-21 12:05
Lite vardagsstök får man stå ut med, är man ledig så är man :)
Hoppas kakan blev bra.
//Tommy
Svar från ULLABERT 2018-11-21 19:29

Det är då man vet att man lever.
Ulla