Fotografering hellre än bra

Getinghonung 378/Dags att hoppa i

Storskraken står på kanten av bryggan. Ser ut som hon  undrar om hon ska hoppa i eller stanna på bryggan. Hon hoppade i.

Publicerad 2020-04-05 18:37 | Läst 653 ggr
canic 2020-04-05 18:49
Det är rätt svårt att förstå om man själv inte badar när det är kallare än +23 grader i vattnet.

Påpasslig bild!
ULLABERT 2020-04-06 08:49
Jag håller med. Trevlig Påsk/Ulla