Fotografering hellre än bra

Getinghonung 388/Jag en samlare

Jag har hittat den perfekta boken för mig. Boken säger mig att jag är inte ensam om att samla. Det är ok att samla. Jag behöver inte försvara mitt samlande. Man får och kan samla precis vad som helst. Bara att samla på.

Författaren menar att man inte bara samlar på döda ting, Man samlar också på liv och känsla.

Jag ångrar aldrig någonting jag har köpt, jag ångrar bara sånt jag inte köpt det sätter sig i minnet, jag håller med författaren om detta.

Publicerad 2020-04-27 21:58 | Läst 1298 ggr
Khalad 2020-04-27 22:42
Gillar bilderna du visar från boken, säkert rolig att bläddra i! Hälsningar/ Björn
ULLABERT 2020-04-28 18:28
Författaren har säkert haft roligt när hon tagit bilderna.
/Ulla