Fotografering hellre än bra
Getinghonung 4/Mötet
Jag gick en promenad en tidig kväll och bara njöt av att det var soligt och fint.
Och där bakom en stenmur ligger en hare i godan ro.
Haren har ingen aning om att jag står gömd bakom en stenmur och kollar på den.
Den njuter av livet och jag njuter av att få en inblick i ett totalt avslappnat harliv.
Tyvärr har den avslappnade haren en vän, som har full koll.
Och vips är ögonblicket över och allt är som vanligt.
Publicerad 2014-08-19 20:33 |
Läst 963 ggr







Det är sådana ögonblick man vill spara för alltid. Då är det bra med en kamera.
/Ulla
Mvh!
Tack, ja det var en trevlig stund.
/Ulla
Ja, det var en trevlig stund.
/Ulla