Fotografering hellre än bra

Getinghonung 4/Mötet

Jag gick en promenad en tidig kväll och bara njöt av att det var soligt och fint.

Och där bakom en stenmur ligger en hare i godan ro.

Haren har ingen aning om att jag står gömd bakom en stenmur och kollar på den.

Den njuter av livet och jag njuter av att få en inblick i ett totalt avslappnat harliv.

Tyvärr har den avslappnade haren en vän, som har full koll.

Och vips är ögonblicket över och allt är som vanligt.

Publicerad 2014-08-19 20:33 | Läst 963 ggr
Margareta Cortés 2014-08-19 20:48
Fint ögonblick du fick där.
Svar från ULLABERT 2014-08-22 20:36

Det är sådana ögonblick man vill spara för alltid. Då är det bra med en kamera.
/Ulla
ehrsa 2014-08-19 21:31
He he, cool Hare och en trevlig berättelse!
Mvh!
Svar från ULLABERT 2014-08-22 20:36

Tack, ja det var en trevlig stund.
/Ulla
Heléne Alklid 2014-08-19 21:34
Vilket härligt ögonblick och få stå där och se haren slappa runt! =)
Svar från ULLABERT 2014-08-22 20:37

Ja, det var en trevlig stund.
/Ulla