Fotografering hellre än bra

Getinghonung 43/Det borde vara snö och is

Den här bilden tog jag vid Emån igår den 3 januari. Det borde väl vara is eller snöigt kanske. Jag tycker det ser ut som en tidig vårdag, men jag kan leva med det. Jag är ingen vintermänniska.

Publicerad 2015-01-04 18:25 | Läst 593 ggr