Otroligt att du fotat detta nu! Ringblommor och en prästkrage med insekter. Jag har inte full koll på var du bor men det är i alla fall inte i de sydligaste landskapen.
Hälsningar Lena
Ja det är ganska fantastiskt. Tror faktiskt jag såg en stor geting utan fönstret igår. Men det är ju fortfarande metrologisk sommar. Fina bilder, kul att man fortfarande ha möjlighet att använda makrot
Hälsningar Lena
Jag bor i Småland, vid kusten, det gör nog att det är mildare. Vi har nytta av vattnets värme på hösten.
/Ulla
Höstlöven har också fantastiska färger.
/Ulla
Gäller att njuta av det så länge det varar. Kyla och mörker är inget för mig.
Ulla
Det känns bra så länge man slipper kylan.
/Ulla
Härligt så länge det varar.
/Ulla
Tack.
/Ulla