Fotografering hellre än bra

Getinghonung 50/Semeldags

Publicerad 2015-02-14 20:21 | Läst 651 ggr
Mats Axelsson 2015-02-14 20:46
Ser gott ut!
/MA
Svar från ULLABERT 2015-02-15 21:02

Ja, riktigt smaskiga.
Ulla
Ingemar Svensson 2015-02-15 15:57
De där ser hemmagjorda ut och verkar ha ett något mer lagom format:)
Svar från ULLABERT 2015-02-15 21:01

Ja hemmagjorda och gammeldags, inga wraps.
/ulla