Fotografering hellre än bra
Getinghonung 509/I väntan på höstdimma
Hösten är en härlig tid att fotografera. Alla färger finns i naturen. En solig dag med hög och klar luft är balsam för både kropp och själ. Men vem är helt nöjd? Jag önskar mig lite dimma. Kollar varje morgon, är det kanske lite dimmigt idag? Nej inte idag heller. Igår var det soldis, det får duga. Tog de här bilderna.
Publicerad 2021-10-09 08:53 |
Läst 560 ggr





Hälsningar Halina
Dimma är speciellt, kanske för att det oftast bara är kortare tider.
/Ulla
Hälsningar Lena
Det är bra med jobb, men ibland är det i vägen.
/Ulla
Känns som hösten är som bäst nu. Både för vädret och kamran.
/Ulla
Tack.
/Ulla