Plötsligt stod den bara där i vassen antagligen hungrig, för den tog ett par fiskar under tiden jag kollade på den. En stilig fågel.
.
Den här bilden är från ett annat tillfälle.
Snyggt!
MvH
Johnny
Tack. Hägern är en tacksam fågel att fotografera.
/Ulla
Hälsningar Lena
Den här hägern står ofta på samma ställe. Ganska nära en väg, så jag har fotat från bilen.
/Ulla