Jisses, hur hamnade mina kommentarr till min egen blogg skriven för en vecka sen under din blogg? Inget jag har någon förklaring till alls, jag har inte ens sett din blogg förrän just nu! Och varför så många? Radera gärna alla kommentarer utom den här om du kan! Tycker bilderna är fina på skäggdoppingen och dess ungar här!
Hälsn!
Tack! Väldigt märkligt.. Jag kompletterade min senast skrivna blogg med bilder ikväll och la en egen kommentar om detta i min blogg för att uppmärksamma de som redan kommenterat att det nu fanns bilder också.. Mycket mystiskt.. Tack i alla fall!
Hälsn!
Hälsn!
Jättekonstigt. Men det gick att radera.
/Ulla
Tack! Väldigt märkligt.. Jag kompletterade min senast skrivna blogg med bilder ikväll och la en egen kommentar om detta i min blogg för att uppmärksamma de som redan kommenterat att det nu fanns bilder också.. Mycket mystiskt.. Tack i alla fall!
Hälsn!
Han/hon fick pyssla länge med ungen innan den vågade sig ut i vattnet. Roligt att se.
/ulla
Hälsningar Lena
Skulle vara roligt att komplettera får se om det lyckas.
/Ulla