Fotografering hellre än bra

Getinghonung 521/Frostigt

En trist tid just nu då det mesta går i grått. Men igår kom solen fram och dessutom var det frost. En sån fin dag gör att man glömmer alla trista dagar.

Publicerad 2022-01-12 09:11 | Läst 742 ggr
jerrysoderberg 2022-01-12 13:33
Fantastisk bild.
Ha de gott.
Jerry
Svar från ULLABERT 2022-01-13 14:17

Tack.
Ha det bra/Ulla
pdahlen 2022-01-12 14:29
Så vackert, något sådant såg jag inte här, det har varit och kommer att bli ganska trist, det lät visst väldigt dystert
Svar från ULLABERT 2022-01-13 13:50

Ibland får man vara dyster, då blir desto bättre när det vänder.
/Ulla
Lena Holm 2022-01-12 20:16
Väldigt vackert och guldskimrande. Nu regnar snön bort hos oss.
Hälsningar Lena
Svar från ULLABERT 2022-01-13 14:32

Förhoppningsvis får vi lite mer vinter innan vintersäsongen är slut.
/Ulla
hilding989 2022-01-13 11:19
Vackert frostigt.
Svar från ULLABERT 2022-01-13 14:30

Tack
/Ulla