Fotografering hellre än bra

Getinghonung 523/Ur led är tiden

Undrar om 30 februari är en fördel eller nackdel för priset.

Publicerad 2022-01-27 18:55 | Läst 829 ggr
Måns H 2022-01-28 10:51
Intressant datum!

Jag såg en gång en skylt: Öppet helgfria torsdagar mellan 10.30 och halv elva. Den var dessbättre på skoj.
Svar från ULLABERT 2022-01-28 18:17

Det håller hjärnan igång, man får tänka till om vad som gäller.
/Ulla
ULLABERT 2022-01-28 18:46
Alltid roligt att se, man blir lite förvirrad innan man får till sig vad som är rätt.
/Ulla