Fotografering hellre än bra
Getinghonung 548/Blå blomma
Idag har jag fotat en blå blomma som växer i gräsmattan. Är det en veronica eller mormors glasögon eller förgätmigej. Kanske samma blomma med olika namn. Har googlat men jag vet inte...... Det finns för många blå blommor. Det går ju bra att fota utan att ha ett namn på växten.
Publicerad 2022-06-01 16:32 |
Läst 701 ggr




Tack.
/Ulla
Då har jag koll på den här blåa blomman,
/Ulla
Hälsningar Lena
Fotografering är inte bara roligt, man lär sig hela tiden också.
/Ulla