Fotografering hellre än bra
Getinghonung 586/Hägrar
För ett par dar sen hörde jag att det fanns en Ägretthäger i närheten. Fram med kameran och gick en rejäl runda. Inte en fågel.
Igår, utan tanke på Ägretthäger, var jag ute på en runda. Då står den där ståtlig och fin.
Inte bara en de var två.
De hade sällskap av gråhäger också.
.
Det gjorde min dag.
Publicerad 2024-09-25 11:20 |
Läst 375 ggr







Hälsningar Lena
Tack. En vacker fågel. Hade lite tur med att solen lyste på den på ett fint sätt. /Ulla
Fina bilder fick du. Gillar hur fint den poserar för dig.
Tack. Ibland behöver man lite tur också./Ulla