Fotografering hellre än bra

Getinghonung 81/Rapsfält

På långt håll såg det ut som rapsen börjat blomma. Men redan! Den lysande gula färgen var det inget fel på.

Men vid närmare titt såg jag att det var maskrosor. Massor, massor av maskrosor. Vem odlar så många maskrosor?

Vackra är dom, det tycker kanske inte alla..... Men det lilla biet verkade njuta.

Publicerad 2015-05-06 20:17 | Läst 647 ggr
begust 2015-05-06 21:15
Har man sett
Fler än i min gräsmatta :-)
Svar från ULLABERT 2015-05-07 20:26

Ja, som tur är har inte jag heller så många i min gräsmatta.
/Ulla
Ingemar Svensson 2015-05-06 21:44
Jag vill minnas att man kan göra vin av maskrosor, så kanske är det någon vin nisse som odlar dessa:)
Svar från ULLABERT 2015-05-07 20:24

Massor av vin blir det.
/Ulla