Fotografering hellre än bra

Getinghonung 82/Svart o vitt

Naturen är så färgrik och vacker nu. En explosion. Det är den tid på året du dofterna verkligen är starka. Motiven för kameralinsen finns överallt.

För att vara tvärtom kommer här bilder i gråskala.

Publicerad 2015-05-07 20:38 | Läst 594 ggr
Ingemar Svensson 2015-05-07 21:21
Fungerar bra med s/v denna årstid också. Sista bilden har en fin skala och är dessutom vacker.
Svar från ULLABERT 2015-05-08 20:12

Tack för din kommentar.
/Ulla