Fotografering hellre än bra
Getinghonung 87/Fram för fler linslöss i naturen
Det är svårt att få till foton på djur. En del gömmer sig i vassen
eller så stoppar de huvudet i grönskan
eller så döljer de huvudet under vingen
eller så vill de helt enkelt få mig att tro att de inte finns.
Publicerad 2015-05-15 21:53 |
Läst 681 ggr






Håller med dig. Det är det bra att ha en kamera att hålla sig bakom.
/Ulla
Förstår vad du menar.
Ulla