Fotografering hellre än bra

Getinghonung 87/Fram för fler linslöss i naturen

Det är svårt att få till foton på djur. En del gömmer sig i vassen

eller så stoppar de huvudet i grönskan

eller så döljer de huvudet under vingen

eller så vill de helt enkelt få mig att tro att de inte finns.

Publicerad 2015-05-15 21:53 | Läst 681 ggr
Ingemar Svensson 2015-05-15 22:34
Ha ha, de är som oss människor, när kameran kommer fram så vill vi försvinna:)
Svar från ULLABERT 2015-05-17 17:45

Håller med dig. Det är det bra att ha en kamera att hålla sig bakom.
/Ulla
Margareta Cortés 2015-05-17 10:47
Dina modeller var kanske fotografer, sådana som helst håller sig bakom kameran. ;)
Svar från ULLABERT 2015-05-17 17:46

Förstår vad du menar.
Ulla