Fotografering hellre än bra

Getinghonung 96/Beijing

Landade tidigt på morgonen i ett varmt Beijing. På dagen idag har det varit 40 grader och sol.

Lunchen kan man, om man vill, hitta i de här små korgarna

En gräshoppa sitter i varje bur och spelar. Spelar sin sista spelning. Fick ingen bra bild på Hoppan, ni får tro mig på mitt ord.

Själv valde jag kall nudelsoppa till lunch.

Publicerad 2015-07-13 15:22 | Läst 644 ggr
Ingemar Svensson 2015-07-13 17:37
Soppa gillar jag, men nudlar är nog inte min grej. Beijing, det låter trevligt det.
Svar från ULLABERT 2015-07-14 03:14

Tror att det blir mycket nudlar här är skeptisk till kött.
/Ulla
Heléne Alklid 2015-07-13 19:58
Hade också valt nudelsoppan! =)
Svar från ULLABERT 2015-07-14 03:15

Ja, soppan var ok.

Ulla